facebook twitter youtube
Ukrainian (UA)Русский (Russian Federation)English (United Kingdom)
vmenublockheader
Навчання за спеціальністю "MEB"

spec

Новини
Практично-орієнтоване навчання студентів спеціальності «Міжнародна економіка» та «Міжнародні економічні відносини»

16 травня 2018 р. студенти гр.МЕ-71ан, МЕ-61ан в рамках заходу "День кар’єри ЄС в м. Суми" та з огляду на практично орієнтоване навчання з дисциплін «Основи дипломатії та дипломатичної роботи» та «Економіка транснаціонального криміналу» були проведені зустрічі з першим секретарем, експертом з питань політики децентралізації, секторної реформи Представництва ЄС в Україні Бенедиктом Херрманном, а також заступником голови центру боротьби з корупцією та тіньовою економікою Ю.А. Тарасенко-Баландіною, і радником з питань преси та інформатизації Представництва ЄС в Україні Давидовою В.

Детальніше...
 
Зустріч студентів з директором «Технохім»

10 травня 2018 року відбулася зустріч студентів спеціальностей «Міжнародна економіка» та «Міжнародні економічні відносини» з к.е.н., доцентом, директором ТОВ «Технохім» Олефіренком О.М.

Детальніше...
 
Семінар з практиком Трояном А.В.

5 травня студенти спеціальностей Міжнародна економіка та Міжнародні економічні відносини в рамках семінарів з дисциплін Макроекономіка, Макроекономіка ІІ та Макроекономічний аналіз мали змогу поспілкуватися з фахівцем - практиком в галузі макроекономіки та банківської справи Трояном Артемом Володимировичем.

Детальніше...
 

Публікації Прокопенко О.В. – 2006

 

Навчальні посібники

 

Стратегія і тактика екологізації економіки; мотивація реалізації стійкого соціально-економічного розвитку (завдання) (українською мовою)

Інфраструктура товарного ринку (українською мовою)

 

Конспекти лекцій

 

Конспект лекцій з курсу "Теорія мотивації" для студентів факультету економіки та менеджменту зі спеціальності 6.050100 "Маркетинг" всіх форм навчання (українською мовою)

 

Монографічні видання

 

Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку (українською мовою)

Впровадження екологічних інновацій як спосіб забезпечення екологічної безпеки території (російською мовою)

Можливості мотивації енергозбереження в побуті (російською мовою)

Теоретичні основи мотивації енерго- та ресурсозбереження (українською мовою)

 

Журнальні публікації

 

Методичні підходи до управління інтелектуальним потенціалом підприємства (російською мовою)

Удосконалення позитивних методів економічного мотивування зниження енерговитратності виробництва (українською мовою)

Аналіз визначення мотивації та її складових (українською мовою)

Теоретичні підходи до визначення нових товарів, що найбільш відповідають запитам споживачів (українською мовою)

Аналіз готовності споживачів до сплати цінової надбавки за екологічні товари різного типу (українською мовою)

Аналіз та удосконалення понятійного апарату теорії мотивації (українською мовою)

Дослідження мотивації споживачів на ринку екологічних інновацій (російською мовою)

Моделювання процесу прийняття рішення про купівлю на ринку інновацій (російською мовою)

 

Тези доповідей на конференціях

 

Психологічні аспекти екологізації споживчої поведінки (українською мовою)

Теоретичні основи економічної мотивації збалансованого природокористування (українською мовою)

Оптимізація системи мотивування персоналу на підприємстві (українською мовою)

Стратегічні напрями та проблеми розвитку системи освіти в Україні (українською мовою)

Управління формуванням ринку екологічних інновацій на промисловому підприємстві (українською мовою)

Роль мотивування в управлінні підприємством в ринкових умовах (українською мовою)

Урахування часу споживчого вибору при аналізі конкурентоспроможності продукції (українською мовою)

Аналіз вітчизняних та світових тенденцій розвитку ринку екологічних інновацій (українською мовою)

 

Методичні видання

 

Робоча програма та методичні вказівки до виконання практичних завдань і контрольних робіт з курсу “Інфраструктура товарного ринку” для студентів заочного факультету зі спеціальності 6.050100 заочної форми навчання (українською мовою)

Робоча програма та методичні вказівки до виконання практичних і обов’язкових домашніх завдань з курсу “Теорія мотивації” для студентів факультету економіки та менеджменту зі спеціальності 6.050100 "Маркетинг" денної форми навчання (українською мовою)