facebook twitter youtube
Ukrainian (UA)Русский (Russian Federation)English (United Kingdom)
vmenublockheader
"International Economic Relations"

en

News
Leaders in study

Sumy State University entered the top three universities by the results of Ukrainian Student Olympiads.

Read more...
 
Olha Prokopenko has received Queen Yadwiga scholarship at Jagiellonian University

According to results of applicants’ competitive selection from different countries, Head of Economic Theory department, Dr of Economics, Prof. Olha Prokopenko has been included into the list of 20 scholarship holders of the Queen Jadwiga Scholarship Fund, who will carry out research at one of the best universities in Poland and Europe - Jagiellonian University, located in Krakow.

Read more...
 
Students of International Economics specialty of UNI FEM started their training in Poland

Head of the Department of Economic Theory, Olha Prokopenko, together with Professor from University of Bielsko-Biala, Jan Tsebulya for the fourth year in a row, organize the industrial training for students from Oleh Balatsky ASI FEM at the Polish enterprise.

Read more...
 

Публікації Прокопенко О.В. – 2007

 

Підручники

 

Економіка та організація інноваційної діяльності  (українською мовою)

Мотивація споживачів в досягненні сталого розвитку (російською мовою)

 

Монографічне видання

 

Проблеми управління інноваційним підприємництвом екологічного спрямування  (українською мовою)

 

Навчальні посібники

 

Інфраструктура товарного ринку (українською мовою)

Поведінка споживачів (українською мовою)

 

Журнальні публікації

 

Екоатрибутивне споживання: типи за мотивацією, психологічні методи стимулювання  (українською мовою)

Методологічні засади мотивації екоатрибутивного споживання (українською мовою)

Методологічні підходи до екологізації діяльності (українською мовою)

Теоретико-методичний підхід до визначення мотиваційного потенціалу екологізації інноваційної діяльності галузі (українською мовою)

Теоретико-методичні основи визначення стратегічних напрямків формування мотивації інноваційної екоспрямованої діяльності (українською мовою)

Аналіз тенденцій розвитку ринку екологічних товарів у м. Сумах (на прикладі ринку дитячого мила) (українською мовою)

Розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій (українською мовою)

Методичні підходи до управління конкурентним потенціалом (російською мовою)

Оптимізація портфеля замовлень автоперевізників на міжнародному ринку (українською мовою)

Оцінка нерівномірності екодеструктивних наслідків функціонування економік країн для визначення напрямів вирішення світових екологічних проблем ринку (українською мовою)

 

Звіт по НДР під керівництвом Прокопенко О.В.

 

Звіт про НДР (заключний) «Формування механізму управління інноваційним підприємництвом екологічного спрямування»  (українською мовою)

 

Тези доповідей на конференціях

 

Проблеми переходу вітчизняних підприємств до економічно ефективного та екологічно безпечного інноваційного розвитку (англійською мовою)

Застосування інтелектуальних експертних систем при здійсненні мотивації персоналу (українською мовою)

Стратегічні напрямки маркетингу екологічно чистих продуктів харчування (українською мовою)

Формування мотивації споживання екологічних інновацій (українською мовою)

Управління конкурентним потенціалом банку (російською мовою)

Сутність концепції екологічного маркетингу  (українською мовою)

Стан і тенденції розвитку різних типів екологічних потреб (українською мовою)

Екологічна освіта як засіб забезпечення актуалізації екологічних мотивів і потреб (українською мовою)

Концепція екологічного маркетингу в контексті сталого розвитку  (українською мовою)

Мотиваційний потенціал екологізації розвитку галузі (українською мовою)

Роль громадських рухів у виникненні екологічного маркетингу (українською мовою)

Роль екологічного маркетингу в забезпеченні екологічної безпеки територій (українською мовою)

Теоретичні аспекти актуалізації екологічних потреб (українською мовою)

Стимулювання попиту на продукти переробки твердих побутових відходів (українською мовою)

Порівняльний аналіз інструментів маркетингової комунікації (українською мовою)

 

Конспект лекцій

 

Конспект лекцій з курсу "Екологічний маркетинг" для студентів факультету економіки та менеджменту спеціальності 7.050108 "Маркетинг" усіх форм навчання (українською мовою)

Конспект лекцій з курсу "Поведінка споживачів" для студентів факультету економіки та менеджменту спеціальності 7.050108 "Маркетинг" всіх форм навчання (українською мовою)

Конспект лекцій з курсу "Митна справа" для студентів факультету економіки та менеджменту спеціальності 7.050108 та 8.050108 "Маркетинг" денної форми навчання (українською мовою)

 

Методичні видання

 

Методичні вказівки до проходження виробничої та переддипломної практик для студентів факультету економіки та менеджменту зі спеціальності 050108 "Маркетинг" усіх форм навчання (українською мовою)

Робоча програма та методичні вказівки до виконання практичних завдань і самостійної роботи з курсу "Екологічний маркетинг" для студентів факультету економіки та менеджменту спеціальності 7.050108 "Маркетинг" денної форми навчання (українською мовою)

Робоча програма та методичні вказівки до виконання практичних і обов’язкових домашніх завдань та самостійної роботи з курсу "Екологічний маркетинг" для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" заочної форми навчання (українською мовою)

Методичні вказівки до виконання практичних і обов’язкових домашніх завдань з курсу “Теорія мотивації” для студентів факультету економіки та менеджменту зі спеціальності 6.050100 "Маркетинг" заочної форми навчання (українською мовою)

Методичні вказівки до виконання практичних і самостійних завдань з курсу “Менеджмент персоналу” для студентів факультету економіки та менеджменту зі спеціальності 8.050108 «Маркетинг» денної форми навчання (українською мовою)

Методичні вказівки до виконання практичних і обов’язкового домашнього завдань з курсу “Менеджмент персоналу” для студентів факультету економіки та менеджменту зі спеціальності 8.050108 «Маркетинг» заочної форми навчання (українською мовою)

Робоча програма та методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з курсу “Поведінка споживачів” для студентів факультету економіки та менеджменту зі спеціальності 7.050108 "Маркетинг" денної форми навчання (українською мовою)

Робоча програма та методичні вказівки до виконання практичних завдань і самостійної роботи з курсу “Економічна діагностика” для студентів спеціальності 8.050107 «Економіка підприємства» заочної форми навчання (українською мовою)

Робоча програма та методичні вказівки до виконання практичних і обов’язкових домашніх завдань та самостійної роботи з курсу “Економічна діагностика” для студентів факультету економіки та менеджменту спеціальності 8.050107 «Економіка підприємства» денної форми навчання (українською мовою)

И Вильям понял, "Скачать электронная книга для андроид"какая грозит им опасность.

Их "Скачать клип элвин и бурундуки"рассказ был верен до "Скачать игру империя эпоха империй"последнего слова.

Сустав стал на место, "Ключ активации навител"рука опухла, но боль уже утихала.

Наблюдая с "Скачать темы для виндовс виста"притворным интересом за игрой серебристых "Русская рыбалка скачать игру на телефон"рыбок, она думала только о том, "Скачать игру крутые"что в эту минуту происходило "Отрадная женя песни скачать"перед хакале.

Да мы и слышали, "Скачать презентацию по немецкому языку"как они "Рисовалка на сенсорный телефон скачать"перекликались друг с другом.

Разумеется, на нас эти чары не действовали.