facebook twitter youtube
Ukrainian (UA)Русский (Russian Federation)English (United Kingdom)
vmenublockheader
Навчання за спеціальністю "MEB"

spec

Новини
Лідери у навчанні

Сумський державний університет увійшов до трійки вишів-переможців за результатами Всеукраїнських студентських олімпіад.

Детальніше...
 
Ольга Прокопенко здобула стипендію Королеви Ядвіги в Ягелонському університеті

За результатами конкурсного відбору претендентів з різних країн завідувач кафедри економічної теорії д.е.н., проф. Ольга Прокопенко увійшла до списку 20 стипендіатів Cтипендіального фонду ім. Королеви Ядвиги, які здійснюватимуть наукові дослідження в одному з найкращих університетів Польщі і Європи – Ягелонському університеті, що розташований у м. Краків.

Детальніше...
 
Студенти-міжнародники ННІ ФЕМ почали проходити виробничу практику в Польщі

Вже четвертий рік поспіль завідувач кафедри економічної теорії Ольга Прокопенко разом з професором Академії техніко-гуманітарної в м. Бєльсько-Бяла Яном Цебулею організують проходження студентами ННІ ФЕМ ім. Олега Балацького виробничої практики на підприємсві Польщі.

Детальніше...
 

Впровадження інноваційних методів навчання в аудиторній роботі

На початку травня відбувся науково-методичний семінар на тему «Впровадження інноваційних методів навчання в аудиторній роботі (проблемно-орієнтоване навчання та рольові ігри)».

Лекторами семінару виступили призери конкурсу «Педагогічні інновації» 2017 р. у номінації «Впровадження інноваційних методів навчання в аудиторній роботі», серед яких був й к.е.н., асистент кафедри економічної теорії Омельяненко Віталій Анатолійович, який презентував педагогічну інновацію «Метод колективної розробки вирішення соціально-економічних проблем на основі діаграми зв’язків (Mind-Mapping) і технології Clustern» та «Використання технологій анімованої статистики в аудиторній роботі при викладанні дисципліни «Міжнародна статистика».
Метод колективної розробки вирішення соціально-економічних проблем на основі діаграми зв’язків (Mind-Mapping) і технології Clustern передбачає систематизацію отриманих в результаті модерації ідей на основі виявлення взаємозв’язків (Mind-Mapping), а також колективної генерації ідей й їх систематизації (Clustern) на основі колективного обговорення.
Методика використання технологій анімованої статистики в аудиторній роботі при викладанні дисципліни «Міжнародна статистика» передбачає використання аудіовізуального методу навчання, а також широке впровадження ІТ-засобів в змішане навчання, поєднання декількох типів інтернет-ресурсів: навчальних матеріалів, ілюстрованих і демонстраційних матеріалів, записаних цифровим методом відео-лекцій і відео-фрагментів в контексті використання ситуаційного і міждисциплінарного аналізу та комплексного вивчення досліджуваного економічного процесу.
Тематика семінару викликала жваве обговорення серед учасників.

4748