facebook twitter youtube
Ukrainian (UA)Русский (Russian Federation)English (United Kingdom)
vmenublockheader
Навчання за спеціальністю "MEB"

spec

Новини
Торгова гра для школярів з тематики: «Міжнародна торгівля»

Працівниками кафедри економічної теорії, для учнів Малої Академії Наук проводилась всесвітньо відома міжнародна торгова гра з тематики: «Міжнародна торгівля».

Детальніше...
 
Міжнародне стажування в Ізраїлі

Частину літньої відпустки 2017 р. представники академічного середовища України, Білорусі та Польщі – від студентів до відомих професорів та ректорів університетів, а також суспільних організацій Ізраїлю присвятили стажуванню на тему “International Economic Relations of Israel”, отримавши 30 годин лекційного спілкування з представниками Кнесету, Міністерства іноземних справ, Міністерства енергетики та Посольства України.

Детальніше...
 
Зустріч студентів спеціальностей «Міжнародна економіка» та «Міжнародні економічні відносини» із представниками Jabil Circuit, Inc.

22 вересня студенти спеціальностей «Міжнародна економіка» та «Міжнародні економічні відносини» зустрілися із представниками однієї із найбільших компаній, що спеціалізуються на контрактному виробництві – Jabil Circuit, Inc.

Детальніше...
 

Впровадження інноваційних методів навчання в аудиторній роботі

На початку травня відбувся науково-методичний семінар на тему «Впровадження інноваційних методів навчання в аудиторній роботі (проблемно-орієнтоване навчання та рольові ігри)».

Лекторами семінару виступили призери конкурсу «Педагогічні інновації» 2017 р. у номінації «Впровадження інноваційних методів навчання в аудиторній роботі», серед яких був й к.е.н., асистент кафедри економічної теорії Омельяненко Віталій Анатолійович, який презентував педагогічну інновацію «Метод колективної розробки вирішення соціально-економічних проблем на основі діаграми зв’язків (Mind-Mapping) і технології Clustern» та «Використання технологій анімованої статистики в аудиторній роботі при викладанні дисципліни «Міжнародна статистика».
Метод колективної розробки вирішення соціально-економічних проблем на основі діаграми зв’язків (Mind-Mapping) і технології Clustern передбачає систематизацію отриманих в результаті модерації ідей на основі виявлення взаємозв’язків (Mind-Mapping), а також колективної генерації ідей й їх систематизації (Clustern) на основі колективного обговорення.
Методика використання технологій анімованої статистики в аудиторній роботі при викладанні дисципліни «Міжнародна статистика» передбачає використання аудіовізуального методу навчання, а також широке впровадження ІТ-засобів в змішане навчання, поєднання декількох типів інтернет-ресурсів: навчальних матеріалів, ілюстрованих і демонстраційних матеріалів, записаних цифровим методом відео-лекцій і відео-фрагментів в контексті використання ситуаційного і міждисциплінарного аналізу та комплексного вивчення досліджуваного економічного процесу.
Тематика семінару викликала жваве обговорення серед учасників.

4748